زیبایی فونت فارسی را با فونت من ببینید . . . .
هرگز تســــــــــلیم نشـــــــــــوید!معجــــــــــــــزه ها هر روز رخ میدهنـد شـــــــــــاید فردا روز شــــــما باشـــــــــد(مدیریت یادگـــــــــــــــاری ازمــــــــــــــن )
احساساتتان را بیان کنید!

احساساتتان را بیان کنید!

دفعه ی اول توی کوچه دیدمش،گفت:

«داداشی میای بازی کنیم؟!»

بعد از اینکه بازیمون تموم شد،گفت:

«تو بهترین داداش دنیایی!!!!»

وقتی بزرگتر شدم به دانشگاه رفتم...چشمم همش اونو میدیدو

میخواستم بهش بگم از ته قلبم عاشقشم،دوسش دارم؛

اما اون گفت تو بهترین داداش دنیایی!

وقتی ازدواج کرد من ساقدوشش بودم،بازم گفت:

«تو بهترین داداش دنیایی!!»

و وقتی مرد من زیر تابوتشو گرفتم.مطمئن بودم

اگه میتونست باز هم میگفت:

«تو بهترین داداش دنیایی!!!!!!!»

چند وقت بعد دفتر خاطراتش به دستم رسید.....

دیدم توش نوشته:«عاشقت بودم،دوست داشتم،

اما میترسیدم بگم.برای همین بهت میگفتم تو

بهترین داداش دنیایی......»

 



نظرات شما عزیزان:

ارجمند
ساعت18:30---21 تير 1393
سلام وبلاگ جالبی دارید .خوشحال می شوم به وبلاگ من هم سر بزنید.منتظرتان هستم
پاسخ:خوشحالم که از وبمون خوشتون اومده:) ادرس وبتونو درست بذارید تا بهتون سر بزنم!


behzad
ساعت20:11---19 ارديبهشت 1393
به آخر خط رسیده بودم باید بهش ثابت میکردم که دوسش دارم ؟خیلی عصبانی بودم گفت : اگه دوستم داری رگتو بزن،گفتم مرگ وزندگی دست خداست،گفت:دیدی دوستم نداری خیلی بهم بر خورد تیغو برداشتم رگمو زدم وقتی داشتم تو آغوش گرمش جون میدادم آهسته بهم گفت اگه دوستم داشتی تنهام نمیذاشتی

saeedsingle
ساعت18:32---19 ارديبهشت 1393
ممنون از حضورتون
لینک شدین..
منتظر حضور مجددتون هستم..
بابای


saeedsingle
ساعت16:47---19 ارديبهشت 1393
آره والا باید گفت..
وب خوبی داری به منم سر بزن اگه موافق بودی تبادل لینک کنیم خوشحال میشم...
منتظرتم.بابای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 14:33 ] [ ⋆مصی⋆ ] [ ]